خبرگزاری شبستان: اراکی ها به تماشای «درهای کج» بنشینند

حسینی خو از اجرای نوا نمایش «درهای کج» همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در اراک خبر داد.

«نیما حسینی خو» ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از برگزاری این برنامه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نوا نمایش روایت نامرد مردمانی که فریفته زر و زور و تزویر شدند! عهد خویش گسستند و از صراط مستقیم منحرف شدند است.

تهیه کننده نوانمایش درهای کج با اشاره به اینکه این نوا نمایش از ۷ لغایت ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دو سانس در ساعت های ۱۵ و ۱۸:۳۰ در کانون امام علی (ع) شهر اراک برگزار می شود، افزود: علاقمندان به حضور در این برنامه برای  رزرو بلیط رایگان از طریق ربات تلگرام  @bnmair_bot و یا سایت تیوال http://bpgh.ir/ticket و مراکز توزیع حضوری در ابتدای خیابان محسنی، سمت راست، کتابفروشی طلائیه،  ابتدای خیابان ملک، ابتدای کوچه جنت، صوت الموعود و  بلوار امام خمینی (ره) ، کانون فرهنگی امام علی (ع) اقدام و یا مراجعه فرمایند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این برنامه کاری از بنیاد نشر معارف علوی، گروه نمایشی أسماء و باهمراهی گروه آکاپلای عقیق است.

در های کج بر اساس ماجرایی واقعی به رشته تحریر درآمده و راوی این ماجرا جناب سلمان فارسی است. حکایت شخصیت اصلی داستان به همراه دیگر وقایع تاریخی سعی در ترسیمی واقع گرایانه از روز های تاریک پس از ارتحال پیامبر اکرم (ص) دارد. گرچه سعی شده است این واقعیات تلخ تاریخی با زبان هنر برای مخاطبان ملموس تر جلوه نماید.

نویسنده متن یاسین حجازی و کارگردان، سید وحید میریونسی هستند و کار با تهیه کنندگی دکتر نیما حسینی خو در قالب گروه هنری اسماء وابسته به بنیاد نشر معارف علوی، از تاریخ هفتم لغایت دهم بهمن ماه ۱۳۹۸ در هشت سانس به روی صحنه خواهد رفت و بیش از یکصد و سی نفر از عوامل فنی، هنری و اجرایی در این پروژه دخیل هستند.

طبق برنامه ریزی انجام شده سانس اول ساعت ۱۵ و سانس دوم ساعت ۱۸:۳۰ در کانون فرهنگی امام علی (ع) واقع در خیابان امام خمینی (ره) شهر اراک، اجرا خواهد شد که طبق تجربه سالیان گذشته پیش بینی می شود مورد استقابل شایسته بیش از پنج هزار و پانصد نفر از مردم ولایتمدار و هنر دوست شهر اراک در مجموع چهار روز اجرای نمایش قرار خواهد گرفت.

لینک مطلب اصلی در خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) | فیلدهای اجباری مشخص شده اند *